CASALS


Portem més de 5 anys oferint la gestió i organització de casals i esplais durant períodes vacacionals (Nadal, Setmana Santa i estiu) a centres educatius i AjuntamentsEntenem l'educació no formal com un espai d'educació en valors, un temps de creixement personal, creatiu, d'aprenentatge i sobretot divertit. Per això volem oferir als infants l’aventura de créixer i aprendre treballant en equip per a que esdevinguin persones solidàries, respectuoses i compromeses amb la societat. 

Com són els nostres casals?

 

1 Temàtics

Treballem en base una temàtica al voltant de la qual giren les activitats que realitzarem durant el casal. És una forma de treballar que aposta per dotar de contingut a les activitats per estimular la imaginació i creativitat de l’infant; i, que ens permet treballar amb profunditat els valors que la temàtica escollida pugui aportar.

2 De proximitat i personalitzats

Treballem el coneixement del territori, ens adaptem a les demandes de les famílies usuàries, així com a les AMPA’s o Ajuntaments i fomentem el treball en xarxa com el consum de productes i serveis de proximitat o la contractació de persones del territori. 


 

3 Socialment responsables 

Vetllem per la inclusió laboral amb la contractació de monitors en risc d’exclusió social i promovem la inclusió de tots els col·lectius i d’infants amb diferents capacitats.



 

4 Creatius

Ens agrada generar espais on els propis infants siguin lliures a l’hora de generar manualitats, decoracions, fotografies, teatres, disfresses, cabanes, etc per desenvolupar la imaginació, la fantasia i la il·lusió.

5. Saludables

Treballar els hàbits saludables ens ajuda a créixer sans tant a nivell físic com psíquic. Promovem activitats de bons hàbits alimentaris, higiènics, esportius, socials i emocionals. 



 

6 Sostenibles

La relació que volem tenir entre les activitats del casal i el medi ambient és d’equilibri i respecte: tant en l’ús dels materials com en les pròpies activitats. Promovent que els nens/es es relacionin amb el medi, per tal que arribin a valorar-lo i respectar-lo mitjançant sortides i el contacte amb la natura.